Oldalak

2010. június 15., kedd

Nyárson sült tarja görög salátával

Fotó: Juhász Péter
www.juhyphotography.hu

Hozzávalók:

1 kg sertéstarja
1 dl olivaolaj
3 evőkanál mustár
2 gerezd reszelt fokhagyma
cayenne bors
tarka bors


Saláta hozzávalói:
jégsaláta
paradicsom
uborka
lilahagyma
zöld és fekete olajbogyó
fetasajt
bazsalikom
olivaolaj
citromlé
só, bors

A sertés tarját felkockáztam és a fent leírt összetevőkből előkészített páccal összekevertem, majd egy napig hűtőben érleltem. Elkészítés előtt bambusznyársra húztam, majd grillen Csaba folyamatosan forgatva ropogósra sütötte.
A salátához az összetevőket összevágtam (a paradicsomot és a fetasajtot hagytam a végére, hogy nehogy összetörjön). Az öntethez a bazsalikomot apróra vágatm, olivaolajjal, citromlével és sóval, borssal összekevertem, majd a salátára öntöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése